Zastávka #11

Další možnosti podpory

#DalšíProjekty
Komentář

Popis projektu

Příběh pomoci

Alza pomáhá dvakrát

Společnost Alza zorganizovala na podporu Světlušky charitativní prodej peněženky. Tu si mohli její zákazníci koupit při nákupu za 50 korun. Navíc si Světluška našla své místo i v Souhvězdí pomoci, nové charitativní platformě Alzy. Její zákazníci finančně přispívali na konkrétní projekty, v našem případě na nové on-line projekty jako Kavárna POTMĚ: Online a Podcast POTMĚ. Celkový výtěžek byl 202 656 korun.


no photo
Příběh pomoci

Kalendář pro Světlušku

Světluška od roku 2009 připravuje ve spolupráci s partnery projektu a vybranými ilustrátory nástěnný kalendář, jehož koupí je možné přispět do světluščí sbírky. Prodej kalendáře zajišťuje brněnská agentura Antipol Brno CZ a výrobu a propagaci dlouhodobě financuje společnost Model Obaly.

Pro rok 2021 se autorem v pořadí již třináctého kalendáře stal český fotograf Radim Schreiber, žijící už dvacet let v americké Iowě. Ten fotografuje světlušky a detailně zkoumá i jejich život. Celkový výtěžek z prodeje kalendáře představoval 177 160 korun.


no photo
Příběh pomoci

Lékárny Dr. Max nabízejí světluščí kartáček

V síti lékáren Dr. Max se od roku 2015 prodává světluščí kartáček, který svítí ve tmě. Ten díky tomu boduje i mezi sbírkovými  předměty. V loňském roce jich v síti tohoto lékárenského řetězce zákazníci koupili 4737 kusů. Z každého prodaného kartáčku přitom Světluška získala částku 50 korun.

no photo
Příběh pomoci

Novoročenky pro Světlušku

Obrázky od dětí se zrakovým a jiným postižením z Prahy a Opavy ozdobily tištěná i elektronická PF Světlušky na rok 2021. Ve spolupráci se společností Abalon je připravujeme již od roku 2016 a především firemní dárci tak spolu s možností přispět mohou tímto způsobem také šířit osvětu o životě těžce zrakově postižených. Výnos z prodeje v roce 2020 činil 27 540 korun.


no photo
Příběh pomoci

Optiky Doktor Klain: Z každé zakázky šla Světlušce koruna

Díky partnerství se sítí optik Doktor Klain putovala z každé uzavřené zakázky jedna koruna ve prospěch Světlušky. Kromě této spolupráce ještě společnost Doktor Klain Světlušku podpořila finančním darem. Celkový výtěžek z prodeje v roce 2020 činil 14 523 korun, dalších 20 000 korun navíc firma Nadačnímu fondu Českého rozhlasu darovala. 


no photo
Příběh pomoci

Projekt Zlaté trenýrky upozornil na potíže nevidomých při nákupu

K Mezinárodnímu dni nevidomých spustil Twisto krásný projekt Zkus si koupit zlaté trenýrky. Chtěl tak upozornit na situaci až 100 000 Čechů, kteří mají těžkou vadu zraku: https://www.twisto.cz/kampane/neviditelny-eshop/. K tomu navíc firma podpořila kampaň na podporu Světlušky.

Zákazníci Twista podpořili Světlušku v roce 2020 částkou 172 930 korun.


no photo
Příběh pomoci

Slevomat a jeho zákazníci podpořili Světlušku

Při nákupu poukazů na Slevomatu měli lidé možnost přispět konkrétní částkou a pomoci tak vybrat třeba příspěvky na osobní asistenty, čtečky i navigace pro lidi s těžkým zrakovým postižením. Společnost Slevomat pak všechny tyto prostředky věnovala ve formě daru Světlušce.

Zákazníci Slevomatu podpořili Světlušku částkou 126 150 korun.


no photo
Příběh pomoci

Zážitková agentura ADROP podporuje Světlušku

Zážitková agentura ADROP svým zákazníkům umožnila zakoupit si speciální zážitky POTMĚ. Ty zájemcům umožnily si na vlastní kůži vyzkoušet rozmanité činnosti, jako by byli nevidomí. Tím ale podpora Světlušky nekončí. V rámci běžné objednávky měli nakupující v e-shopu ADROPu možnost dobrovolného příspěvku. Díky tomu mohl ADROP předat projektu Světluška šek na 100 000 korun.

 


no photo
Příběh pomoci

Víno pro Světlušku

Již podruhé vyrobilo Vinařství Mikrosvín Mikulov, tradiční partner Světlušky, víno speciálně pro Nadační fond Českého rozhlasu. Vínem pro Světlušku je Veltlínské zelené - pozdní sběr z roku 2018 z viniční tratě Liščí vrch. Jde o víno z řady Traditional line. Dne 18. února proběhlo v pražském Vinografu první představení tohoto vína a netradiční degustace. Tu vedl sommeliér Jakub Přibyl. U příležitosti této první veřejné degustace byl ředitelce Nadačního fondu Českého rozhlasu předán šek na částku 89 656 korun, kterou pomohl vybrat Veltlín ročníku 2017. 

Také 20 procent z ceny vína následujícího ročníku jde Světlušce, která získané finance použije na pomoc těžce zrakově postiženým po celé České republice. Vinařství Mikrosvín Mikulov je samozřejmě i dodavatelem vynikajícího vína ze své produkce pro Kavárnu POTMĚ. Celkový výtěžek z prodeje Vína pro Světlušku v roce 2020 byl nakonec 154 371 korun.


no photo
Příběhy pomoci
Příběh pomoci

Alza pomáhá dvakrát

Společnost Alza zorganizovala na podporu Světlušky charitativní prodej peněženky. Tu si mohli její zákazníci koupit při nákupu za 50 korun. Navíc si Světluška našla své místo i v Souhvězdí pomoci, nové charitativní platformě Alzy. Její zákazníci finančně přispívali na konkrétní projekty, v našem případě na nové on-line projekty jako Kavárna POTMĚ: Online a Podcast POTMĚ. Celkový výtěžek byl 202 656 korun.


no photo
Příběh pomoci

Heading

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

magnifying glass icon
Podpora Světlušky

Kam to bude dál?

Protože k Vánocům už tradičně patří projekt Ježíškova vnoučata, vyrazíme se za nimi podívat. Co se stala součástí Nadačního fondu Českého rozhlasu, máme to k nim ještě blíž.